Çarşamba, Aralık 28, 2005

Pardus Macerası - Foto Roman

Sabahın ilk işi dün tüm gün inen pardusu CD'ye yazmaktı. (Sevgili Koray Hoca'ma teşekkürler. Uludag ve COMU ftp'leri o kadar doluydu ki, ftp'sinden benimle paylaştı...) Ardından Mustafa'nın da gelişi Pardus Macerasını başlattı. Önce Laboratuvardan bir makinayı bu işe feda etmeye karar verdik. İşte o makina:
Eee. dedim ya Mustafa ile kuracaktık İşte genç kızların rüyası, Mustafa minik pardusunun başını okşarken:


Ben de oradayım. Gören ciddi bir sansın diye ciddi poz verdim... :)

Ardından son derece kolay bir kurulum gerçekleştirdi pardus. Kurulum süresi bizde yaklaşık 15-20 dakika sürdü. Saat tutmayı akıl edemedik. Tabi kurulum sırasında güzel grafikler var:
İşte 2 karizma bir arada Panthera Pardus Tuliana(anadolu parsı) ve Panthera Mustafa Uzem (uzem parsı) :)

Gel pisi pisi :) (pisi: pardus paket yönetim sistemi)
Uzun bir emek ürünü. Yapanların ellerine sağlık. Ne diyelim bizim katkımız olmadı şimdiye kadar inşallah bundan sonra...
Veeee kurulum tamamlandı. Bir kaç küçük ayar sonunda, herşey hazırdı. Bu arada Arda da yetişti. Mustafa ile bir süre ne olduğuna anlam veremediler. Yakından incelemek lazımdı...

Yaw bütün bu işler bana kalıyor. Napalım anlattım çocuklara "Bakın bu Pardus. Ulusal Dağıtım!":
Eeee artık herkes öğrenince sevinç nidaları attık.. :)
Artık kullanmak ve test etmek zamanıdır. Onun fotoromanı daha sonra...:)

Hiç yorum yok: