Cuma, Mayıs 20, 2005

Selçuk Erdem

Şenlik başladı. Ben Ispartadayım. Tek tesellim var, seneye şenliğe kızımla gitmek. Hatta eğer yapabilirsem ona bir penguen kostümü ayarlamak.
Bu seneki şenlikte beni en çok üzen konulardan biri Selçuk Erdem’in(Kısaca S.E. :) ) “debian” paneline katılamamak. Şenlik afişlerinin hazırlığından, başlayan S.E. muhabbeti bugün sonuca ulaştı. “S.E. Debian mı kullanıyor yoksa geyik yapmak için mi katılacak”, “Debian camiasından birinin dostudur, o ayarlamıştır” derken bu sabah Debian mail listesine attığı maillerle şoka girdim. Sanırım S.E. bir Linux kullanıcısı ayrıca dağıtım olarak da Debian’ı seçmiş. Laptopta APM hakkında sorular sormuş, bir de başka bir mailde debian standı için hazırlanmış posterlerden bahsediyor. Hatta gelemeyenler için (mesela ben :( ) web’e koymuş. Adresler;
http://www.selcukerdem.com/debian/poster01.jpg
http://www.selcukerdem.com/debian/poster04.jpg
S.E. Ellerine sağlık. En sevdiğim karikatüristdin, yerin şimdi daha da pekişti… :)

Hiç yorum yok: